Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Rp 299,000

  • Size: -

The final step of a perfect cleansing routine for a luminous and even complexion.
Thanks to White Lupin and Licuorice, day after day skin is softer and appears more luminous.

Yves Rocher is a worldwide cosmetics and beauty brand, founded in 1959 by the French entrepreneur Yves Rocher (1930–2009) in La Gacilly. The company is present in 88 countries on five continents and employs 13,500 personnel, excluding more than 215,000 through additional indirect jobs.

As a Botanist, Hasvester, Manufacturer and Retail, the Yves Rocher brand is the only global cosmetics brand to control the entire life cycle of its products : from the plan to the skin of its 30Millions clients. This specificity allows  the yves rocher brand to lower  its enviromental impact and offer every woman quality product at an accessible price . 

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

3.6

3 of 4 reviewers recommend this product

1
2
1
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (4)

Ricca Listiawati

Ricca Listiawati

211 Reviews | See all User's reviews

5 October 2018

4.5

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Aku dapet toner ini dengan kemasan botol yang lumayan besar 200ml. Suka banget, bikin kulit wajah aku cerah, fresh dan hilangin jerawat bahkan bekasnya juga. Wanginya juga enak, gak terlalu menyengat.

Repurchase this product? Yes

Wiwik Olyfiana

Wiwik Olyfiana

44 Reviews | See all User's reviews

5 October 2018

3.2

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Aku pake toner ini kek gada efek apa2 sih.. aku ga begitu suka aromanya. Karena kek apa ya wangi sih tp wanginya yg bikin eneg gtu. Gak seger. Trus juga bikin kulit lengket

Repurchase this product? No

Tien Tetty simamora

Tien Tetty simamora

187 Reviews | See all User's reviews

28 August 2018

3.8

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Tonernya enak dan wanginya juga enak.kemasannya cantik transparan kaca bening jadi bisa kelihatan habisnya.kualitas bagus sih di kulitku tapi mahalnya gak kuat.

Repurchase this product? Maybe

Nadana Mardhotillah

Nadana Mardhotillah

10 Reviews | See all User's reviews

25 May 2018

3.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Awal pemakaian biasa aja, lama kelamaan muncul bruntusan dan jerawat kecil kecil jidat. Mau di teruskan tapi takut malah makin banyak bruntusan dan jerawat

Repurchase this product? No