Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

The Youth Reactivating Care Night Cream reactivates the skin's youthful energy.
Result:
- in 1 night : upon awakening, skin is re-energized*, hydrated and with a fresh complexion,
- in 1 week: skin is regenerated* and looks rested,
- in 1 month: skin is revived*, nourished, it is glowing with youth.

Yves Rocher is a worldwide cosmetics and beauty brand, founded in 1959 by the French entrepreneur Yves Rocher (1930–2009) in La Gacilly. The company is present in 88 countries on five continents and employs 13,500 personnel, excluding more than 215,000 through additional indirect jobs.

As a Botanist, Hasvester, Manufacturer and Retail, the Yves Rocher brand is the only global cosmetics brand to control the entire life cycle of its products : from the plan to the skin of its 30Millions clients. This specificity allows  the yves rocher brand to lower  its enviromental impact and offer every woman quality product at an accessible price . 

PRODUK LAIN DARI Yves Rocher

20%

Yves Rocher

Sensual Shower Gel Bourbon Vanilla

Rp 99,000 -
Rp 159,000

SAVE UP TO 20%

Rp 99,000 -
Rp 159,000

(7)
20%

Yves Rocher

Sensual Body Lotion Bourbon Vanilla

Rp 129,000 -
Rp 209,000

SAVE UP TO 20%

Rp 129,000 -
Rp 209,000

(16)
20%

Yves Rocher

Cherry Blooms Eau De Toilette - 100 ml

Rp 359,000

SAVE 20%

Rp 287,200

(20)
35%

Yves Rocher

Christmas Edition Golden Tea Shower Gel

Rp 179,000

SAVE 35%

Rp 116,350

20%

Yves Rocher

Purple Lilac Eau De Toilette - 100 ml

Rp 359,000

SAVE 20%

Rp 287,200

(17)

Yves Rocher

Serum Vegetal Wrinkle Firmness Day Care

Rp 459,000

(2)
20%

Yves Rocher

Energizing Body Lotion Lemon Basil

Rp 129,000

SAVE 20%

Rp 103,200

(2)

Yves Rocher

Serum Vegetal Cleansing Mlk

Rp 219,000

(1)

Yves Rocher

Serum Vegetal Wrinkle Lifting Night

Rp 519,000

(1)

Yves Rocher

Pur Bleuet Gentle Makeup Remover

Rp 109,000

(2)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.8

3 of 3 reviewers recommend this product

Effectiveness 5.0/5

Packaging 4.7/5

Texture 5.0/5

Value for Money 4.3/5

Yes
2
No
0
Maybe
1
WRITE A REVIEW
chintia veronika

chintia veronika

Jenis Kulit :  Kulit Berminyak , Kulit Sensitif

18 December 2018

4.5

  • Effectiveness5/5

  • Packaging4/5

  • Texture5/5

  • Value for Money4/5

Size :  50 ml

pertama kali aku nyobain ini karena katanya bagus dan akhirnya nabung buat beli karena harga nya luamayan , terus aku pakai rutin dan emang sih ini tu enak banget, baunya juga wangi dan texture nya creamy gitu,..

Repurchase this product? Maybe

Michelle Ayu

Michelle Ayu

Peach Clique

See all user's reviews

Jenis Kulit :  Kulit Normal , Kulit Berminyak

11 December 2018

4.8

  • Effectiveness5/5

  • Packaging5/5

  • Texture5/5

  • Value for Money4/5

Size :  50 ml

Dan lagi-lagi aku nyobain ini karena mamaku yang beli. terus aku iseng pake ini kan tiap malem buat jadi kayak krim malem gitu. dan aku sukaaa karena ini cepet nyerep ke muka. dan initerbuat dari 6 tumbuhaan. bikin muka aku jadi lebih halus, komedo jadi berkurangg!

Repurchase this product? Yes

Issye Margaretha Kamal

Issye Margaretha Kamal

Jenis Kulit :  Kulit Kombinasi

4 December 2018

5.0

  • Effectiveness5/5

  • Packaging5/5

  • Texture5/5

  • Value for Money5/5

Size :  50 ml

Krim yang benar-benar indah banget untuk kulit kering. Hydrating nya sangat topppp sampe2 bahkan setelah tidur malam dengan kulit AC masih terasa kenyal. Ini fragranced tapi sangat ringan dan ga ada paraben dan minyak mineral. Jadi bagus untuk kulit. Produk yang patut dicoba!!.

Repurchase this product? Yes