Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

GET FREE MERCHANDISE

All skin type: Balance your PH level, Remove your dead skin, Moisturize and brighthen your skin. Neutralize your skin PH level and remove all dead skin

HOW TO USE:

Pump 2x onto cotton and apply on your face against gravity gently. Wipe clean all the excess.

Size: 130 ml.

Sarange is an original cosmetic and skin care brand from Korea which formulated specially to enhance the beauty of your skin.
Sarange brand expresses the beauty of love and affection within each personality.
Sarange sincerely cares toward your beauty. Sarange products are made by laboratory checked and approved natural grown ingredients. Sarange also manufactured by a team of highly specialist expert and proven to be a successful cosmetics that we are proud of.
Sarange will bring forth a new face in natural beauty. A beauty that only Sarange’s individual treasured.
Thank you for choosing us. Sarange!​

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.6

13 of 15 reviewers recommend this product

Yes
12
No
2
Maybe
1
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (15)

Santa Theresia Avelia

Santa Theresia Avelia

142 Reviews | See all User's reviews

14 August 2018

4.8

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Sarange Sinseonhan Natural Phyto Whitening Toner efek melembabkan dan nggak bikin kulit makin kering,aromanya, enak dan bikin nyaman. Saat digunakan terasa dingin dan kulit langsung terasa kenyal dan lembab.

Repurchase this product? Yes

Syadni Zaen

Syadni Zaen

89 Reviews | See all User's reviews

3 August 2018

5.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Toner ini sangat mantab betul. Setelah pake ini jadi pengennya ngaca terus hehehehehe. Pas awal pake ini aku semangat banget karena efeknya sangat bagus untuk muka aku yang berminyak.

Repurchase this product? Yes

Widya Walidah Rachmah

Widya Walidah Rachmah

101 Reviews | See all User's reviews

1 July 2018

4.5

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Toner ini ngebantu aku banget untuk mencerahkan wajah setelah pulang liburan dari tempat yang bikin wajah kita kebakar dan jadi belang. tekstur toner ini pun kaya air dan bikin seger kalo dipake ke wajah kita. Packagingnya pun ngebuat produk ini gampang dibawa kemana-mana.

Repurchase this product? Yes

4.5

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Produk dari Sarange ini aromanya, enak dan bikin nyaman. Saat digunakan terasa dingin dan kulit langsung terasa kenyal dan lembab, ada sedikit rasa lengket tapi tidak berlangsung lama. Kulit terasa lebih segar, sehat.

Repurchase this product? Yes

Syafaun Marwah

Syafaun Marwah

25 Reviews | See all User's reviews

27 June 2018

3.8

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

awalnya lucu sih nama produk nya sarange, cinta kali ah~~ eh tapi bener2 buat ku cinta, aku pake ini putihan ya walaupun dikit ya...tingkatkan lagi ya...

Repurchase this product? No

SEE MORE