Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

EXTRA DISC. 12% OFF

ENTER SOCHAR12

Our famous pocket-size eyebrow kit is NEW & improved! Brow zings' perfectly paired eyebrow powder & wax, mini slant tweezers and NEW dual-sided extendable applicator is everything you need to sculpt, shape and fill brows. Plus, our signature Tips & Tricks! Available in 3 NEW shades so every gal can get amaZING brows.

  • Soft, pigmented eyebrow shaping wax
  • Natural-shaded setting powder
  • 12-hour wear*

Benefit Cosmetics LLC is a manufacturer of cosmetics founded and headquartered in San Francisco, California selling at over 2,000 counters in more than 30 countries. It is a subsidiary of LVMH

PRODUK LAIN DARI Benefit Cosmetics

Benefit Cosmetics

The Porefessional Mini Primer

Rp 230,000

(303)

Benefit Cosmetics

Precisely My Brow Pencil Mini

Rp 230,000

More Options

(6)

Benefit Cosmetics

Dandelion Powder Mini blush

Rp 280,000

(48)

Benefit Cosmetics

Hello Happy Soft Blur Foundation

Rp 530,000

More Options

(26)

Benefit Cosmetics

Gimme Brow+

Rp 440,000

More Options

(5)

Benefit Cosmetics

The Porefessional: Agent Zero Shine

Rp 560,000

(9)

Benefit Cosmetics

Dandelion Blush Powder

Rp 530,000

More Options

(23)

Benefit Cosmetics

The Porefessional Pearl Primer

Rp 280,000 -
Rp 560,000

More Options

(39)

Benefit Cosmetics

Goof Proof Pencil

Rp 440,000

More Options

Benefit Cosmetics

High Brow Pencil

Rp 390,000

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.7

21 of 23 reviewers recommend this product

Yes
13
No
4
Maybe
6
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (23)

Dilla Riana

Farhah Fadilla

130 Reviews | See all User's reviews

12 December 2018

4.6

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Bagus aku suka unik packagingnya dan isinya ada powder dan pomade gitu jadi enaj buat ngeshaping dan ngisi si eyebrownya trus si aplikatornya juga enak dipake

Repurchase this product? No

Daniel Satyawan

Andrea Crescentia

48 Reviews | See all User's reviews

11 December 2018

Purchased at Sociolla

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Bagus banget parah! Paling suka karena produknya ini 2-in-1 jadi ada gel dan powder... dan dikasih brush dan tweezer nya pula. Cuma mungkin tweezernya saya sedikit kurang nyaman pakainya..

Repurchase this product? No

Esa Noviana

Esa Noviana

215 Reviews | See all User's reviews

8 December 2018

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Ini produk benefit jangan diragukan lagi kualitasnya sih keliatan mewah banget banget packagingnya aku suka sih cocok untuk diriku ini hehhehehehehehe

Repurchase this product? Yes

amelia aprilawati

26 Reviews | See all User's reviews

8 December 2018

Purchased at Sociolla

4.4

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

produk benefit gak usah diragukan lagi gimana bagusnya sih,, keliatan mewah banget packagingnya tp sayang aku gak terlalu suka dan jago pake yg pomed gitu..

Repurchase this product? Yes

Maria Ully Angelina

Maria Shinta Ully Angelina

172 Reviews | See all User's reviews

6 December 2018

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

selain karena packagingnya yang keren bangett, biasa kalau aku mau alis agak bold aku pake ini buat isi2 alis aku , tp tenang aja ga terlalu tebel kok kita bisa ttp atur mau setebel apa alisnya..

Repurchase this product? Yes

SEE MORE