Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Rp 185,000

  • Shade: -

A MULTIFUNCTION EYE SHADOW & EYE BROW LACQUER TO UP BEAT YOUR BEAUTY! THE PERFECT WEAPON FOR AN EYE-CATCHING LOOK. WITH ITS CREAMY TEXTURE, CAN EASILY SHAPE, FILL & VOLUMIZE YOUR BROW TO GET THICK BUT NATURAL LOOK THAT YOU DESIRE. APPLY IT ON YOUR EYELID TO GET GORGEOUS MATTE-SHADE TO COMPLETE YOUR LOOK. WITH A NEUTRAL GREY SHADE: MOONWALK, THAT ESPECIALLY CRAFTED TO CREATE DAILY VERSATILE LOOK. ALSO INCLUDED WITH POLKA ANGLED & SPOOLIE BRUSH

1. Shaping
Pick a small amount of the product and use the angled brush, by tracing the natura shape of your eyebrows.

2. Filling
Fill in brows by applying colour in the direction of hair growth.

3. Volumizing
Use spoolie brush to blend and groom brows. Build colour for desired intensity.

4.Shading
Use product applicator to put small amount of product to your eyelid, and smudge to build matte effect & dimension to your eyes.

"Our Polka story dives into a vivacious world of pop culture where youngsters are trying to escape their daily boredom, captured their innocent optimism of their time.

Our spirit is to make everyday beauty can be expressed through the uniqueness in every single person, to be brave, to be optimism, and most important is to be themselves.

We are a team of Indonesian young people with mind full of creativity presenting POLKA brand on proudly vision to be in global market. Our concept product is to deliver high quality and fullfill international standards. We hope we can share our spirit of our optimism in this colorful world of challenges"

 

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

5.0

2 of 2 reviewers recommend this product

2
0
0
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (2)

Feni Dyah Ayu

Feni Dyah Ayu

100 Reviews | See all User's reviews

8 October 2018

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

I really really love this product! Di dalem box nya kamu ga cuma dapet eyebrow gel nya aja. Tapi kamu juga bakal dapet spoolie sama brush buat aplikasiin produknya. Dari judulnya aja kelihatan kalo produk ini multifungsi sekali. Dia bisa untuk eyebrow dan untuk eyeshadow. Bentuknya liquid kentel gitu. Packaging produknya mirip banget sm liquid lipstick yang kalian tahu. Jadi bentuk tabung gt trus ada aplikatornya. Kalian kudu cepet aplikasiin produk ini karna dia gampang kering dan waterproof. Hal yang sama juga berlaku kalau kalian pake produk ini untuk eyeshadow. Kudu cepet blendingnya dan lebih baik pakai primer eyeshadow juga. Aku ga merekomendasikan produk ini buat pemula sih, karena aplikasiinnya kudu jeli. Tapi kalau kalian yg udah kebiasa pakai eyebrow pomade atau gel produk ini bagus banget. Aku pakai wudhu pun nggak geser sama sekali! XD Warna yg aku pilih rockability. Dia warna cokelat tapi netral bgt bisa dipake siapa aja.

Repurchase this product? Yes

Ika Hendriano

Ika Hendriano

19 Reviews | See all User's reviews

1 November 2017

2.8

    Long Wear

    Packaging

    Value for Money

Wajib punya!! Biasanya aku selalu pakai makeup alis bentuk pensil yang diraut maupun matic, brow kit powder. Beli polka dengan bentuk cair ini baru pertama kali. Waktu beli ini aku juga beli pensil takut aja tnyata ribet dan kuasnya ga bs buat ngebingkai. Tapi ternyataaa.. kuas nya ini bs banget buat ngebingkai dan ngisi rambut alis dengan sempurna! Pakai polka ini kalo buat pemula dan yang alisnya ga pernah dicukur (alis aku juga ga pernah dirapiin dan dicukur) gampang bgt. Beneran! Warna rockabilly yang aku beli juga ga terlalu terang coklatnya, pokonya pas lah. Ketahanannya ok. Singkatnya LOVE BGT sama nih produk. Kalo abis bakal beli lagi!

Repurchase this product? Yes