Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:

Pick your favorite Free product sample and earn Beauty Points at checkout

Continue shopping

Rp. 99,000

What it is:
Brow Pomade untuk alis mata yang tebal natural dalam sekali pulas
How to use:
LANGKAH 1: Bingkai alis sesuai bentuk yang diinginkan dengan bagian samping krayon pomade

LANGKAH 2: Isi bagian dalam alis mulai dari bagian tengah ke arah luar dengan bagian samping krayon pomade
Benefits:
- Bentuk crayon chubby tip untuk kemudahan aplikasi

- Creamy pomade cream untuk hasil yang tebal dan pigmented dalam sekali pulas

MAYBELLINE was created in 1915 by a 19 year old young entrepreneur named Tom Lyle Williams. For the past 100 years, Maybelline has been an iconic name as one of the world’s leading cosmetics brand available in over 100 countries known for quality, affordable, innovative cosmetics for every woman. One of the iconic products is Great Lash Mascara debuted in 1971. According to brand reports in 2000, a tube was sold every 1,2 seconds.

Maybelline takes trends from the catwalk to the sidewalk, empowering women to make a statement, explore new looks, and flaunt their own creativity and individuality. Inspired by confident, accomplished women, Maybelline gives you scientifically-advanced formulas, revolutionary textures and up to the minute, trendsetting shades effortlessly, affordably, and beautifully.

Rating & Reviews

Rima R
13 July 2017

Aku itu paling nggak bisa gambar alis, terus liat iklan ini kok tertarik buat beli. Aku beli shade BR-2, pas banget di kulit aku, alis jadi nggak terlalu tebal tapi nggak terlalu tipis juga. Pengen nyoba shade lainnya juga kapan-kapan. Oiya ini juga nggak gampang luntur kalau kena air. Repurchase? So pasti..

Neneng L
18 June 2017

Ini sebenarnya pesanan mama sih. Mama alisnya tipis dan parahnya bukan tipe wanita yang jago gambar alis. Pas lihat iklan di tv, mama ngotot minta dibelikan. Ydh aku belikan. Eh malah suka ...

Makenya enak, lembut, dan yah cukup sekali atau dua kali gores di alis, langsung kelihatan hasilnya. Aku nggak ngerti istilahnya, pokoknya, alis mama yang tipis bisa kebantu banget pake ini

Please Login/ Register To Write Your Review

Write a review

Fashion Brow Pomade Crayon

Fashion Brow Pomade Crayon

Write a review