Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

A water resistant mascara that helps to accentuate your eyes. With a little hint of fiber, it helps to lengthen your small lashes.

Emina, everyday is a chance to play, try new things, shared laughter and happiness. Emina understand that pretty are simple and fun. You could be more beautiful not only in your happiness but by choosing the right makeup for your skin.

Emina also understand the unique needs of your skin. That is why Emina presents a complete range of care products and cosmetics are safe to use and easy to apply for you. “Because you were born to beloved”

 

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.2

89 of 108 reviewers recommend this product

50
22
36
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (108)

Omy Mahanani

Omy Mahanani

11 Reviews | See all User's reviews

9 November 2018

4.4

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Ini bener bener mbikin bulu mata aku keliatan panjang siiiii, aplikatornya kecil ya sisirnya apa apa sih itu wkwk, tapi lumayan lahhh , longlasting jug, harga juga sesuai kantong,tapi mau coba produk yang lain lagi

Repurchase this product? No

Tamara natasya

0 Reviews | See all User's reviews

17 September 2018

4.4

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

sesuai product description nya. mascara ini mnjangin bulu mata, tp ga bkin lentik. longwear juga, bole lah kalo untuk harga segini. lumayan bagus.....

Repurchase this product? Maybe

Patricia Julietta Sidabutar

7 Reviews | See all User's reviews

28 August 2018

4.4

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Mascara yg bagus untuk tampilan bulu mata yang panjang tapi tetap natural. Untuk ketahanan lumayan, sepertinya cukup waterproof jg tp tidak smudgeproof

Repurchase this product? Maybe

Nayla Muti Khansa

Nayla Muti Khansa

32 Reviews | See all User's reviews

20 August 2018

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Aku suka sama maskara dari Emina ini. Tanpa pakai penjepit bulu mata pun maskara ini udah bisa melentikkan dan nebelin secara instan. Tapi jarang ku temuin di toko kosmetik, harus beli online

Repurchase this product? Yes

Ayu Rindu

57 Reviews | See all User's reviews

20 August 2018

2.8

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Packagingnya lumayan kecil ya jadi engga terlalu makan tempat. Lumayan bikin bulu mata terlihat lebih panjang, tapi ini menggumpal banget hasilnya. Jadi kurang suka deh

Repurchase this product? No

SEE MORE