Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

EXTRA DISC. 12% OFF

ENTER SOCHAR12

Protect your delicate lips from the harsh elements with the Lip Defense Stick from Sebamed. With an intensive treatment formulation that rejuvenates, hydrates, and regenerates, now you can kiss chapped, cracked, and dry lips goodbye!

 

- Vitamin E and bisabolol (camomile extract) alleviates irritation and inflammation

- Plant-derived oils like rice bran oil, jojoba and peanut oil soothes delicate lip tissues

- UVA and UVB protection

- No preservatives

Sebamed was founded in 1983. Sebamed represents one of the leading brands for medicinal skin care with a pH value 5.5 of healthy skin. All products of the sebamed range contain high-quality active ingredients which cleanse and nourish the skin without destroying the natural acid protection mantle. More than 120 scientific studies have tested the high effectiveness and very good skin compatibility of all sebamed products and confirm their skin care competence for sensitive and problematic skin

PRODUK LAIN DARI Sebamed

Sebamed

Anti Dry Derma Soft Emulsion

Rp 650,000

More Options

(8)

Sebamed

Baby Suncream SPF 50

Rp 330,000

More Options

(2)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.3

353 of 376 reviewers recommend this product

Yes
259
No
35
Maybe
82
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (376)

Sepdiana Wahyuni

26 Reviews | See all User's reviews

15 December 2018

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Melembabkan, mengurangi bibir kering dan yang paling best ada spf30nya. Terasa ringan dibibir dan ga keliatan berminyak banget. Pokoknya ini sebagus ituuuuu luv luvv

Repurchase this product? Yes

Meina Respati

Meina Respati

3 Reviews | See all User's reviews

15 December 2018

Purchased at Sociolla

4.8

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Lipbalm ini tidak berwarna, sudah ber-SPF, dan yang paling aku sukai adalah hasilnya yang tidak membuat bibir terlihat berminyak seperti habis makan gorengan. Cukup melembapkan, tapi untuk bibir yang gampang banget kering seperti bibirku ini, lipbalm ini masih kurang melembapkan.

Repurchase this product? No

Tania Pratiwi Putri

Tania Pratiwi Putri

30 Reviews | See all User's reviews

15 December 2018

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Lipbalm yang mantul banget. Yang paling aku suka adalah finishnya gak kayak habis makan gorengan tapi tetep melembabkan. Ada spf 30 nya jadi bisa melindungi bibir dari efek buruk sinar matahari. Saking sayangnya sampek packagingnya buluk ):

Repurchase this product? Yes

Astri Tetyana

Astri Tetyana

27 Reviews | See all User's reviews

15 December 2018

Purchased at Sociolla

4.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Lip balm ini dia aku kalau buat ngelembapin bibir yang kering banget sih biasa aja, kurang melembapkan. Tapi kelebihanya yaitu dia ada spf 30 nya jadi ngerasa lebih aman kalo dipakai untuk keluar rumah. Tapi aku kurang suka aromanya ga tau kenapa.

Repurchase this product? Maybe

Risma Usman

78 Reviews | See all User's reviews

15 December 2018

Purchased at Sociolla

5.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Ini bagus banget banget. Soalnya dia melembabkan, gampang dibawa-bawa, ada spf nya, dan harganya ramah dikantong. Pokoknya paket lengkap deh. Terus efek melembabkannya itu nyaman bukan yang lengket atau berminyak tidak jelas.

Repurchase this product? Yes

SEE MORE