Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Rp 55,000

Protect your delicate lips from the harsh elements with the Lip Defense Stick from Sebamed. With an intensive treatment formulation that rejuvenates, hydrates, and regenerates, now you can kiss chapped, cracked, and dry lips goodbye!

 

- Vitamin E and bisabolol (camomile extract) alleviates irritation and inflammation

- Plant-derived oils like rice bran oil, jojoba and peanut oil soothes delicate lip tissues

- UVA and UVB protection

- No preservatives

Sebamed was founded in 1983. Sebamed represents one of the leading brands for medicinal skin care with a pH value 5.5 of healthy skin. All products of the sebamed range contain high-quality active ingredients which cleanse and nourish the skin without destroying the natural acid protection mantle. More than 120 scientific studies have tested the high effectiveness and very good skin compatibility of all sebamed products and confirm their skin care competence for sensitive and problematic skin

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.3

247 of 266 reviewers recommend this product

187
24
55
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (266)

Safira Aljufrie

Safira Aljufrie

25 Reviews | See all User's reviews

14 October 2018

4.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

ini lip balm pertama aku yang berhasil aqu pakai sampai habis itu lip balm cukup ngelembapin biasa aku pakai pagi ama siang aja sebelu pakai lipstik atau lip tint gtu

Repurchase this product? Maybe

Lovenda Linggasari

Lovenda Linggasari

19 Reviews | See all User's reviews

11 October 2018

4.2

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Mantuuuul ini lip balm. Lembab iya, ada spf jugak, finishnya matte ga berasa habis makan gorengan segerobak. Ga habis habis, oiya packagingnya lebih sukak kayak gini daripada colak colek. Bener bener ngefek sih pas itu bibir pecah pecah ga tau kenapa nah ini bisa jadi penyelamat uwuuwuw

Repurchase this product? Yes

Cindy Irawan

3 Reviews | See all User's reviews

10 October 2018

3.8

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

pelembab nya cocok bwt yg bibir kering, kadang dipake pas lg mau tdur jg. kalau ngerasa kering, biasa lgsg diaplikasiin aja, ud mau abis lip care nyaa :')

Repurchase this product? No

Ricca Listiawati

Ricca Listiawati

211 Reviews | See all User's reviews

9 October 2018

4.0

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Lip care ini menutrisi bibir aku selalu lembab. Jauh deh sama yang namanya bibir kering atau pecah-pecah. Pakai lipcream or lipatick jadi lebih merata.

Repurchase this product? Yes

adelia hayyu regita

adelia hayyu regita

36 Reviews | See all User's reviews

3 October 2018

4.4

    Long Wear

    Packaging

    Pigmentation

    Texture

    Value for Money

Bagus banget. Bikin bibir lembab. Nyrmbuhin bibir kering Mantul banget. Mungil gampang dibawa kemana mana. Hasilnya ga begitu berminyak di bibir. Bagus pokoknya. Ringan dipakai juga

Repurchase this product? Maybe

SEE MORE