Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

FREE BIODERMA SAMPLES

Pengeriting rambut dengan teknologi sol gel, terbuat dari material nano titanium. Digunakan untuk memberikan efek rambut bergelombang. Dibalut dengan warna biru yang menawan.

Tersedia dalam dua ukuran dengan spesifikasi berikut:

1. 25mm:

  • Wattage: 60 watt
  • Diameter Barrel: 25 mm
  • Cable Length: 270 cm
  • Temperature : 40 heat setting up to 230 celcius
  • Plate Coating: Nano Titanium

2. 32mm:

  • Wattage: 60 watt
  • Diameter Barrel: 32 mm
  • Cable Length: 270 cm
  • Temperature : 40 heat setting up to 230 celcius
  • Plate Coating: Nano Titanium

BaByliss is a French company that sells products such as hair dryers, curling irons or straighteners. It is part of the group American Conair. For many decades Babyliss has been in the hairdresser business by providing beauty and hair care services. Babyliss comes with electrical appliances and hair care range are especially developed to enable you to unfold your creativity.

The BaByliss electrical appliances range is designed for hairstylists and covers all product categories (hairdryers, straighteners, curling irons, setters, clippers & trimmers.

Every electrical appliance has been previously tested in the technical centres around the world, and combine power, design, ergonomics and performance. This is why BaByliss, until today still be the brand reference in the hairdresser market.

BaByliss formulas and instruments are perfectly adapted to the moves and high technology standards of professionals and dedicated to the beauty of your hair.

 

PRODUK LAIN DARI Babyliss Pro

Babyliss Pro

Hair Dryer Ionic Ceramic Tourmalin 1100w

Rp 1,505,240

(13)

Babyliss Pro

TitaniumExpression Curling Iron

Rp 1,600,300 -
Rp 1,669,800

(7)

Babyliss Pro

Miracurl - Black

Rp 4,633,750

(14)

Babyliss Pro

Hair Dryer Ionic Ceramic Tourmaline 1100W

Rp 1,505,240

Babyliss Pro

Nano Titanium Digital Styler

Rp 1,900,910

(21)

Babyliss Pro

Smooth and Shiny Dual Surface

Rp 2,160,455

(1)

Babyliss Pro

Curling

Rp 746,570 -
Rp 1,054,570

(16)

Babyliss Pro

Ultra Smooth Dual Surface Nano Titanium

Rp 2,064,260

(3)

Babyliss Pro

Nano Titanium Hair Setter 20 Roller

Rp 2,039,455

(4)

Babyliss Pro

Elipsis3100 EP Tech 5.0

Rp 2,861,650

(4)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.3

12 of 13 reviewers recommend this product

Effectiveness 4.2/5

Packaging 4.3/5

Texture 4.4/5

Value for Money 4.2/5

Yes
3
No
6
Maybe
4
WRITE REVIEW

Jessica Annasthasia

Jenis Kulit :  Kulit Kombinasi , Kulit Sensitif

20 December 2018

Purchased at Sociolla

4.0

  • Effectiveness4/5

  • Packaging4/5

  • Texture5/5

  • Value for Money3/5

Non Specify :  Default

Gagang nya buat aku terlalu panjang untuk penggunaan ke orang lain tapi kalau untuk pakai sendiri oke. Cocok buat orang yang mau curly tapi gak bikin kering. Biasanya curly biasa kelihatan patah tapi ini tetep shiny walau di curly. Overall good product!

Repurchase this product? No

Jane Veronica

Jenis Kulit : 

19 December 2018

1.2

  • Effectiveness1/5

  • Packaging1/5

  • Texture1/5

  • Value for Money2/5

Non Specify :  Default

Girls.. boleh tanya ga?? klo mau posisi panas..itu lampu indikator harus merah atau hijau yahh? aku baru beli, tapi kenapa sama sekali tidak panas walaupun sudah pada angka 40, mohon info yah girls..dan terima kasih banyak.

Repurchase this product? No

Raihana S

Raihana S

Peach Clique

See all user's reviews

Jenis Kulit :  Kulit Kombinasi , Kulit Berminyak

19 December 2018

Purchased at Sociolla

4.5

  • Effectiveness5/5

  • Packaging5/5

  • Texture4/5

  • Value for Money4/5

Non Specify :  Default

Suka banget sama curling ini, suhu nya bisa diatur dan menurut aku walaupun pakai suhu yg rendah tapi tetep bisa bikin rambut keriting dan hasilnya tetep bagus. Panasnya juga cepet ga perlu tunggu lama

Repurchase this product? Maybe

Marcella Mitzy

Marcella Mitzy

Jenis Kulit :  Kulit Kombinasi , Kulit Sensitif

19 December 2018

Purchased at Sociolla

4.8

  • Effectiveness5/5

  • Packaging4/5

  • Texture5/5

  • Value for Money5/5

Non Specify :  Default

my first ever curling iron and i love it! hasilnya cukup bagus dan ga bikin rambut kering. barrelnya kurang panjang sih untuk rambut aku. hasil akhir natural, just like how i wanted it to be.

Repurchase this product? Maybe

Nabila Agnivianti

Nabila Agnivianti

Jenis Kulit :  Kulit Berminyak

15 December 2018

Purchased at Sociolla

4.8

  • Effectiveness4/5

  • Packaging5/5

  • Texture5/5

  • Value for Money5/5

Non Specify :  Default

AAAH! aku beli ini waktu harbolnas dan babyliss diskon 50% dong! kapan lagiii?! yaudah deh cus beli yang ini dan hasilnya ngga semengecewakan itu. tapi mungkin akunya belum terbiasa pakai catok ini jadi kadang hasilnya suka bingung gitu hehehee

Repurchase this product? No

SEE MORE REVIEW