Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Innovative Blow-Styling Smoothing Tool takes the hair from wet to dry in one simple step, delivering a quick, smooth and gentle blow-dry.

Tangle Teezer is a revolutionised hairbrush, launching since 2007. Meet the detangling hairbrush loved by celebrities, hair stylist, an beauty-lovers. Described as 'lifechanging''magic', and the 'must-have brush', Tangle Teezer is teasing the world with innovation at the heart of everything we do.

Tangle Teezer instantly detangles wet or dry hair, making styling quicker, easier, and pain-free.

PRODUK LAIN DARI Tangle Teezer

Tangle Teezer

Aqua Splash Black Pearl

Rp 329,890

(6)

Tangle Teezer

Compact Styler

Rp 319,900 -
Rp 351,900

More Options

(72)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.5

5 of 6 reviewers recommend this product

Effectiveness 4.5/5

Packaging 4.5/5

Texture 4.5/5

Value for Money 4.5/5

Yes
3
No
3
Maybe
0
WRITE A REVIEW

User Photos

Regina Giovanni

Regina Giovanni

Jenis Kulit :  Kulit Kombinasi

25 February 2019

Purchased at Sociolla

3.8

  • Effectiveness4/5

  • Packaging4/5

  • Texture4/5

  • Value for Money3/5

Besar banget sisirnya.. nakutin.. ribet di bawa k mana2.. katanya ini buat nge blow gt tapi belum pernah aku coba.. cuma emang ga bikin kulit kepala sakit kalo d pake waktu rambutnya jelimet.. hehe jembet kalo kt orang sunda..

Repurchase this product? No

Risma Syahrozad

Risma Syahrozad

Peach Clique

See all user's reviews

Jenis Kulit :  Kulit Berminyak

31 January 2019

5.0

  • Effectiveness5/5

  • Packaging5/5

  • Texture5/5

  • Value for Money5/5

Awalnya sisir ini dateng takjub banget sama ukurannya yang ternyata gede banget hahahaha dan awal nyoba rasanya sakit dipakai kena kulit kepala eh tapi pas lama lama enak dipakai Buat blow rambut karena udah bisa makainya 😆

Repurchase this product? Yes

Dhea FFL

Jenis Kulit :  Kulit Berminyak , Kulit Kombinasi , Kulit Sensitif

11 January 2019

Purchased at Sociolla

5.0

  • Effectiveness5/5

  • Packaging5/5

  • Texture5/5

  • Value for Money5/5

Ini adalah 3rd repurchased saya terhadap produk Tangle Teezer. After prove the result from my 1st purchase on varian Marcus Lupfer, N 2nd purchase on varian Purple Dazzle compact detangle. Sisir ini ternyata mempunyai bentuk yg cukup besar, tapi sesuai dgn deskripsi-a ini memang cocok dipakai pada rambut medium to long, give good result nyaman dipakai gak menyiksa rambut dan gak bikin rambut rontok. N semua produk tangle teezer it’s very easy to clean

Repurchase this product? No

Amy Lathiefah

Amy Lathiefah

Jenis Kulit :  Kulit Kombinasi

20 September 2018

Purchased at Sociolla

5.0

  • Effectiveness5/5

  • Packaging5/5

  • Texture5/5

  • Value for Money5/5

Tadinya saya berfikir ini sisir apa kerokan, keras banget durinya bikin kulit kepala sakit, tapi lama kelamaan eh malah senang makenya rambut lebih keliatan mengkilap loh..

Repurchase this product? Yes

Anggia Rosarie

Jenis Kulit :  Kulit Normal

17 June 2018

Purchased at Sociolla

3.2

  • Effectiveness3/5

  • Packaging3/5

  • Texture3/5

  • Value for Money4/5

This is my least favorite product from tangle teezer. Simply because its huge, heavy, and difficult to manage. I found it almost impossible to use it to blow dry my hair. Again because its heavy and difficult to handle. Not to mention the bristles are much harder than the usual tangle teezer. Not one of my fave.

Repurchase this product? No

SEE MORE REVIEW