Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

100% soap and alkali free Refatting compounds protect against dryness and lipid removal during cleansing
Moisturizing complex with wheat germ oil, vitamins and amino acids nourishes and hydrates the skin, reducing water loss through the skin
Supports the natural lipid balance
Panthenol stimulates the regeneration of the skin
Camomile soothes the skin
For delicate baby skin and adults with very sensitive or dry skin
Clinically tested

Sebamed was founded in 1983. Sebamed represents one of the leading brands for medicinal skin care with a pH value 5.5 of healthy skin. All products of the sebamed range contain high-quality active ingredients which cleanse and nourish the skin without destroying the natural acid protection mantle. More than 120 scientific studies have tested the high effectiveness and very good skin compatibility of all sebamed products and confirm their skin care competence for sensitive and problematic skin

PRODUK LAIN DARI Sebamed

Sebamed

Anti Dry Derma Soft Emulsion

Rp 650,000

More Options

(9)

Sebamed

Baby Suncream SPF 50

Rp 330,000

More Options

(2)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.2

19 of 20 reviewers recommend this product

Yes
7
No
5
Maybe
8
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (20)

chintia veronika

chintia veronika

104 Reviews | See all User's reviews

18 December 2018

4.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Sabun cuci muka ini baunya aku enakkkk bangett!! Jadi membersihkanmukakuuu banget. Tapi abis pake emang agak keset-keset gituuu. tp gak bikin kering.

Repurchase this product? Yes

Nissa Husnul Khotimah

Nissa Husnul Khotimah

179 Reviews | See all User's reviews

18 December 2018

4.8

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Penyelamat aku kalau lagi jerawatan, kalau udah pake ini muka jadi glowing dan bruntusan pada lenyap. Kalau untuk jerawat yang lagi mateng emang agak lama baru kempes. Harganya juga terjangkau. Worth to try bgt!

Repurchase this product? Maybe

Rima Ulita

Rima Ulita

150 Reviews | See all User's reviews

18 December 2018

4.5

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

sabun cuci muka ini lain dari sabun yang biasa aku pake, karna sabun ini tidak mengeluarkan busa, tapi wanginya tetep enakin kok , setelah cuci muka kulit wajah jadi terasa lebih kenyal

Repurchase this product? Yes

Fransisca Priscilia

Fransisca Priscilia

28 Reviews | See all User's reviews

17 December 2018

3.5

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Pengen beralih dari facial wash yang sebelumnya, akhirnya beli deh ini. Awalnya pas pake sekitar 1 minggu jerawat keluar semua, takut ga cocok. Tapi aku pake lagi sekitar semingguan dan jerawat ilang semua, jadi jarang jerawatan aku pake ini. Abis cuci muka juga ga keset banget dimuka

Repurchase this product? Yes

Mia Uzliani Fajrin

Mia Uzliani Fajrin

89 Reviews | See all User's reviews

16 December 2018

3.8

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

waktu kulit aku breakout, aku pake sebamed cleansing bar ini, dan kulit aku bener bener membaik banget, dan ga bikin kulit terasa kering. cuma yang aku gasuka teksturnya gampang hancur kalo kena air

Repurchase this product? Maybe

SEE MORE