Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Enter the world of Cottage gentle nature that stimulates the senses, a paradise time forgot, accessible to all the family. The choice of fragrance is a key step in the product development process. That is why Cottage works with the best perfumers and strives to find original and natural notes. Likewise, specific care is taken with the fragrance's remanence on the skin.

Cottage is specially selected the ingredients that are friendly to the environment, with all the raw materials used in products are sytematically checked before the production process. Cottage product are paraben free, which is excellent friendlier to the skin.

PRODUK LAIN DARI Cottage

Cottage

Happy Shower Bundle

Rp 165,000

(53)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.9

2 of 5 reviewers recommend this product

Yes
2
No
0
Maybe
3
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (5)

Malik Ikbar

Malik Ikbar

128 Reviews | See all User's reviews

8 December 2018

5.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Suka banget sama produk ini selain klaimnya yang bikin penasaran juga dia gak cuma nebar janji, tapi bener bener ditepati dengan klaim yang telah dia berikan mantul banget pkkonya orange blossom

Repurchase this product? Maybe

Sarah Samrotul

Sarah Samrotul

123 Reviews | See all User's reviews

6 December 2018

5.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Orange blossom gel Suka banget sama produk ini selain klaimnya yang bikin penasaran juga dia gak cuma nebar janji, tapi bener bener ditepati dengan klaim yang telah dia berikan mantul banget pkkonya

Repurchase this product? Maybe

Aulia Nurrachmi

Aulia Nurrachmi

67 Reviews | See all User's reviews

6 December 2018

Purchased at Sociolla

5.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Beli ini pas diskon, hihi.. Sebenernya g ada masalah sama tekstur & performa sabunnya. Enak, lembut, wangi. Tapi karna saya salah pilih varian aroma, jd kurang sreg aja sama wanginya.. Hehe, maybe next mo coba varian yg lainnya.

Repurchase this product? Yes

Sarah Samrotul

Sarah Samrotul

170 Reviews | See all User's reviews

5 December 2018

5.0

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

Suka banget sama produk orange blossom ini selain klaimnya yang bikin penasaran juga dia gak cuma nebar janji, tapi bener bener ditepati dengan klaim yang telah dia berikan mantul banget pkkonya

Repurchase this product? Maybe

Natasya Prameswari

Natasya Arsyiprameswari

233 Reviews | See all User's reviews

5 December 2018

4.5

    Effectiveness

    Packaging

    Texture

    Value for Money

INI WANGINYA TERENAK GABOONGGG. ini enak banget. bikin alus banget jugaa. wanginya tuh ga terlalu orange lebih ke susu permen gitudah. wnak batdah. tapi tetep ya harus irit makenya wkwkk

Repurchase this product? Yes