Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

EXTRA DISC. 12% OFF

ENTER SOCHAR12

FREE Avene Cream SPF 50+

The 313 Brow Brush, also typically called The Angled Brow Brush has a precise angled tip to fill in and contour brows or to apply eyeshadow. Stiffer bristles makes it easier to define your brow shape. Perfect usage with powder, cream or gel cosmetics products. Featuring unique two-layer bristles, this brush enables you to achieve a silky, flawless finish.

313 Brow Brush, yang juga biasanya disebut dengan Angled Brow Brush memiliki ujung siku yang tepat untuk mengisi dan mengkontur alis ataupun menerapkan eyeshadow. Dengan bulu yang lebih kaku daripada biasanya, membuatnya lebih mudah untuk menentukan bentuk alis Anda. Penggunaan kuas ini sangat sempurna dengan produk bubuk, krim ataupun gel. Menampilkan bulu dua lapis yang unik, kuas ini memungkinkan Anda untuk mencapai hasil yang halus dan sempurna.

Height: 16 cm
Material: Synthetic

Armando Caruso makeup brushes are made with vegan friendly, cruelty-free synthetic but soft and high quality bristles.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

Reduced price!

PRODUK LAIN DARI Armando Caruso

Armando Caruso

Brush Soap

Rp 69,500

SAVE 25%

Rp 52,125

More Options

(8)

Armando Caruso

Crease Brush

Rp 39,500

SAVE 25%

Rp 29,625

(17)

Armando Caruso

21 Small Smudge Brush

Rp 39,500

SAVE 25%

Rp 29,625

Armando Caruso

311 S Concealer Brush

Rp 42,500

SAVE 25%

Rp 31,875

(3)

Armando Caruso

317 Angled Shadow Brush

Rp 47,500

SAVE 25%

Rp 35,625

(3)

Armando Caruso

318 Pointed Blending Brush

Rp 47,500

SAVE 25%

Rp 35,625

(7)

Armando Caruso

Armando Caruso - Finishing Powder Brush AC741

Rp 178,000

SAVE 25%

Rp 133,500

(1)

Armando Caruso

711 Medium Standing Kabuki Brush

Rp 89,500

SAVE 25%

Rp 67,125

(9)

Armando Caruso

24 Sponge Eyeshadow Brush + Refill (3)

Rp 39,500

SAVE 25%

Rp 29,625

(1)

Armando Caruso

302 Sculpting Face Brush

Rp 125,000

SAVE 25%

Rp 93,750

(2)

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.0

7 of 8 reviewers recommend this product

Yes
2
No
1
Maybe
5
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (8)

Dwi Haryati

Dwi Haryati

33 Reviews | See all User's reviews

12 December 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Puasnya lembut banget sih efisien lah buat bikin alis packaging nya juga ok harganya murah banget pasti bakal beli lagi. Selain murah, produknya juga gampang banget dicarinya, dimana mana juga ada kok.

Repurchase this product? Yes

Dilla Riana

Farhah Fadilla

130 Reviews | See all User's reviews

11 December 2018

4.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Aku kurang suka sama eyebrow brush ini agak kaku aja jadi susah buat aplikasiin brow pomade aku sih lebih suka yg bentukanya kaya punyanya abh lebih enak dipakenya

Repurchase this product? Maybe

Katherine Anggi Cahyadi

Katherine Anggi Cahyadi

169 Reviews | See all User's reviews

10 December 2018

4.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Kalo buat bikin bentuk rangka alis (garis bagian luar) aku selalu pake brush yang ini, soalnya dia pipih banget bulu nya, jadi pas buat garisin alis. Walaupun agak lembek dikit, tapi ini bagus banget kok buat powder brow.

Repurchase this product? Yes

Masayu Firda Istiana

Masayu Firda Istiana

32 Reviews | See all User's reviews

10 December 2018

Purchased at Sociolla

3.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

bulu halus bagus untuk fillin the brows, kualitas oke aku punya ini udah setahun bulu tdk rontok. tapi punyaku udah patah hahah aku pakai ujungnya aja masi oke

Repurchase this product? No

ayu sekar

16 Reviews | See all User's reviews

9 December 2018

3.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

menurutku harga nya sedikkit mahal, namun kemasannya cantik gitu hitam warnanya. aku suka pakai ini karena kaku gitu jd lebih enak buat ngeframe alis gak meletot meletot gitu hahaha

Repurchase this product? Maybe

SEE MORE