Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Rp 42,500

The 313 Brow Brush, also typically called The Angled Brow Brush has a precise angled tip to fill in and contour brows or to apply eyeshadow. Stiffer bristles makes it easier to define your brow shape. Perfect usage with powder, cream or gel cosmetics products. Featuring unique two-layer bristles, this brush enables you to achieve a silky, flawless finish.

313 Brow Brush, yang juga biasanya disebut dengan Angled Brow Brush memiliki ujung siku yang tepat untuk mengisi dan mengkontur alis ataupun menerapkan eyeshadow. Dengan bulu yang lebih kaku daripada biasanya, membuatnya lebih mudah untuk menentukan bentuk alis Anda. Penggunaan kuas ini sangat sempurna dengan produk bubuk, krim ataupun gel. Menampilkan bulu dua lapis yang unik, kuas ini memungkinkan Anda untuk mencapai hasil yang halus dan sempurna.

Height: 16 cm
Material: Synthetic

Armando Caruso makeup brushes are made with vegan friendly, cruelty-free synthetic but soft and high quality bristles.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.0

2 of 3 reviewers recommend this product

0
0
3
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (3)

Lusia Dewi

16 Reviews | See all User's reviews

11 October 2018

3.2

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Brow brush ini agak kaku dan tebal. Aku sih kurang suka pakai yang ini karena lebih suka yang tipis dan ujung runcing supaya aplikasi nya lebih mudah. Jadi sekrang paling di pakai untuk menyempurnakan bentuk alis saja. Jarang jg dipakai

Repurchase this product? Maybe

Chieka Wahyu

Chieka Wahyu

51 Reviews | See all User's reviews

20 September 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Aku beli brush ini pas lagi diskon harbolnas, yang mana harganya jadi super miring. Kualitas brush ini gak perlu diragukan lagi, enak banget pokoknya! Btw aku pake brush ini untuk aplikasi eyeliner gel, hasilnya flawless abis👌

Repurchase this product? Maybe

3.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Salah satu brush yang aku punya untuk bikin eyebrow stroke gitu. Emang untuk harga sedikit pricey di banding produk serupa dari brand kompetitor nya. Karena dia keliatan luxurius aja sih makanya aku beli.

Repurchase this product? Maybe