Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Rp 47,500

The 312 Duo Brow / Lash Brush is designed for your ultimate convenience with its dual-sided ends, that includes a dense angled brush on one end and lash comb at the other. This brush is typically used to fill and contour brows, also to comb brows or lashes into place. Use with powder, cream or gel cosmetics. Featuring unique two-layer bristles, this brush enables you to achieve a silky, flawless finish.

312 Duo Brow / Lash Brush dirancang untuk kenyamanan tertinggi Anda dengan dua ujungnya. Satu sisi terdapat kuas miring yang padat dan di satu ujungnya lagi terdapat sisir bulu mata. Sikat ini biasanya digunakan untuk mengisi dan mengkontur alis, juga dapat menyisir alis atau bulu mata kepada tempat semula. Gunakan kuas ini dengan kosmetik bubuk, krim maupun gel. Menampilkan bulu dua lapis yang unik, kuas ini memungkinkan Anda untuk mencapai hasil yang halus dan sempurna.

Height: 16 cm
Material: Synthetic

Armando Caruso makeup brushes are made with vegan friendly, cruelty-free synthetic but soft and high quality bristles.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.6

12 of 13 reviewers recommend this product

8
1
4
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (13)

Miftah Kanza

11 Reviews | See all User's reviews

26 August 2018

3.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

kurang suka brushnyaa keras babget ga enak buat sisir alisnya. terlalu melebar juga brush buat ngalisnya. panjangnya brushnya pas sih cuma kurang suka aja brush alisnya hehwas

Repurchase this product? No

Mahani syahab

Mahani syahab

21 Reviews | See all User's reviews

23 August 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

ni brush bgus buanget n murmerr mna 2 in 1 yah kpn lgi yah haha :") gk nyesel gw dmeen ni brush black exited am clor blck kyelegan mewag gitu pdhl murah n ini enteng loe bgua kykny awed in sya allah amin dah :"D udah murahh rasa luarnegri ckck itemnya itu lo bkin mewag kyk mehong ckck pokokny bgus deh yahh mumpung grtisan yak wkwk rejeki rejeki gk kmna2 hagaha:"D klo gini kan enak , pgn kumpuli brush serba item lengkap gkmudah kotor lembut bagaikan buntut kuda wkwk :"D

Repurchase this product? Maybe

Nurhidayati Riana

4 Reviews | See all User's reviews

18 August 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Aku suka banget pake ini untuk bikin alis, tentunya, brushnya presize banget, enak dipake.. dan sikatnya juga oke banget buat ngebaurin produk.. biasanya aku pake ini untuk powder brow produk

Repurchase this product? Maybe

Puji Pangesti Rahayu

Puji Pangesti Rahayu

8 Reviews | See all User's reviews

16 August 2018

4.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

312 duo brush# produk ini memiliki sudut untuk mengisi alis, tetapi saya juga menyukai jenis sikat untuk liner ini. Ini juga memiliki sikat spoolie untuk menyisir melalui alis.. Like it

Repurchase this product? Yes

Ariani Rosidi

Ariani Rosidi

56 Reviews | See all User's reviews

15 August 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

brush armando caruso emang gak pernah mengecewakan. Harganya yang termasuk murah tapi kualitasnya bagus banget. Spoolie nya kokoh, gak letoy, bisa ngeblend alis dengan baik, selain itu angled brush nya juga ga letoy sehingga memudahkan kita untuk memakai produk alis yang teksturnya creamy, jadi lebih presisi

Repurchase this product? Yes

SEE MORE