Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

EXTRA DISC. 12% OFF

ENTER SOCHAR12

FREE Avene Cream SPF 50+

The 308 Blending Brush is dome-shaped, perfect for blending eyeshadow color effortlessly on the lid and crease. Can also be used to apply concealer. Featuring unique two-layer bristles, this brush enables you to achieve a silky, flawless finish.

308 Blending Brush berbentuk lengkungan puncak ini sempurna untuk mencampurkan warna eyeshadow dengan mudah di lipatan atau kelopak mata Anda. Bisa juga digunakan untuk menerapkan concealer. Brush ini menampilkan bulu dua lapis yang unik sehingga memungkinkan Anda untuk mencapai hasil yang halus dan sempurna.

Height: 15.5 cm
Material: Synthetic

Armando Caruso makeup brushes are made with vegan friendly, cruelty-free synthetic but soft and high quality bristles.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

Reduced price!

PRODUK LAIN DARI Armando Caruso

Armando Caruso

05 Classic Eyeshadow Brush

Rp 39,500

SAVE 25%

Rp 29,625

(22)

Armando Caruso

Crease Brush

Rp 39,500

SAVE 25%

Rp 29,625

(17)

Armando Caruso

21 Small Smudge Brush

Rp 39,500

SAVE 25%

Rp 29,625

Armando Caruso

311 S Concealer Brush

Rp 42,500

SAVE 25%

Rp 31,875

(3)

Armando Caruso

317 Angled Shadow Brush

Rp 47,500

SAVE 25%

Rp 35,625

(3)

Armando Caruso

301 Flawless Face Brush

Rp 135,000

SAVE 25%

Rp 101,250

(4)

Armando Caruso

Duo-Fibre Foundation Brush

Rp 125,000

SAVE 25%

Rp 93,750

(5)

Armando Caruso

2104 Pointed Powder Brush

Rp 225,000

SAVE 25%

Rp 168,750

More Options

Armando Caruso

307 Angled Foundation Brush

Rp 99,500

SAVE 25%

Rp 74,625

Armando Caruso

2110 Precise Powder Brush

Rp 135,000

SAVE 25%

Rp 101,250

More Options

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.3

8 of 10 reviewers recommend this product

Yes
3
No
2
Maybe
5
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (10)

Agatha Magdalena Yohana Wijaya

Agatha Magdalena Yohana Wijaya

45 Reviews | See all User's reviews

7 December 2018

4.2

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

yang punya batas kesabaran buat blanding bagus wajib punya ini :D membantu banget hasilnya pas dan baguss , memang ya gak cuma makeup nya juga yang menentukan tp brush juga pentng bangett

Repurchase this product? Maybe

Afifah Fauziyah

Afifah Fauziyah

425 Reviews | See all User's reviews

3 December 2018

Purchased at Sociolla

3.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Beli ini karena lagi cari cari blending brush dan beli secara online. Kuas brush ini halus dan pegangannya nyaman. Desainnya simple get elegant. Sayangnya, untuk blending brush ini susah pengaplikasiannya, soalnya brush ini lebih kecil daripada blending brsuh eyeshadow pada umumnya dan bentuk nya lurus gak nyegat gitu bulunya. Padahal udah suka banget sama desain produknya.

Repurchase this product? No

Era Rovika

Era Rovika

8 Reviews | See all User's reviews

26 November 2018

Purchased at Sociolla

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

pertama kali nyoba beli brush dan langsung jatuh hati. beda banget sama yg dijual di abang-abang haha. bulunya halus, ga gampang rontok, lembut banget dipakenyaaa. belum mahir ngeblend sih, tapi brushnya bagus banget asli ga gatel sama sekali. ga nyesel beli!

Repurchase this product? Maybe

Intan Clara Pasha

Intan Clara Pasha

11 Reviews | See all User's reviews

18 September 2018

Purchased at Sociolla

4.2

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Awalnya aku iseng beli ini di tambah emang lagi pengen punya aja, ehh ternyata bagusss packagingnya plastik mika yg lentur gitu dan produknya kelihatan mewah, walaupun brush nya agak keras tapi worth it banget buat ngeblend eyeshadow

Repurchase this product? Maybe

Natasha Stefanie Setiawan

Natasha Stefanie Setiawan

67 Reviews | See all User's reviews

16 August 2018

Purchased at Sociolla

4.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Awalnya iseng beli ini karna emang lagi perlu blending brush. Tapi produk ini ternyata beneran bagus, agak sedikit kecil dan enak banget untuk ngeblend eyeshadow

Repurchase this product? Maybe

SEE MORE