Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

FREE SHIPPING NO MINIMUM ACROSS INDONESIA


Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

SPECIAL PROMO

EXTRA DISC. 12% OFF

ENTER SOCHAR12

Essential for travelling or just home storage

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

PRODUK LAIN DARI Armando Caruso

Armando Caruso

05 Classic Eyeshadow Brush

Rp 39,500

(16)

Armando Caruso

Brush Soap

Rp 69,500

More Options

(8)

Armando Caruso

08 Small Blending Brush

Rp 39,500

(14)

Armando Caruso

Crease Brush

Rp 39,500

(17)

Armando Caruso

312 Duo Brow / Lash Brush

Rp 47,500

(19)

Armando Caruso

315 Lip Brush

Rp 59,500

Armando Caruso

Duo Shadow & Brow Brush

Rp 47,500

(1)

Armando Caruso

27 Dented Precision Liner Brush

Rp 39,500

(1)

Armando Caruso

24 Sponge Eyeshadow Brush + Refill (3)

Rp 39,500

(1)

Armando Caruso

2105 Powder Brush

Rp 225,000

More Options

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.4

9 of 9 reviewers recommend this product

Yes
7
No
1
Maybe
1
WRITE REVIEW

ALL REVIEW (9)

Zean Nelvica

Zean Nelvica

295 Reviews | See all User's reviews

5 December 2018

4.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

aku suka kecil gitu ukurannya jadi bisa dibawa kemana kemana. spongenya juga halus banget. ada terkesan elegan antara perpaduan packingnya. gak norak.

Repurchase this product? Yes

Catherine Ng

10 Reviews | See all User's reviews

22 July 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Aku suka ukurannya pas, ga bulky, praktis utk dibawa2 dan ga makan tempat. Belom dipake, jd ga tau untuk kualitas awet nggaknya. Krn pas diskon, lgs beli untuk cadangan kalo mau pergi2.

Repurchase this product? Yes

Miranda Dinar

Miranda Dinar

202 Reviews | See all User's reviews

26 June 2018

3.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

ukurannya pas banget buat dibawa travelling.. cuma yang ga aku suka adalah tutupnya susah diputer agar rapat gitu jadi kalo buru buru ribet sendiri sama tutupnya, puffnya kurang lembut, dan tali di puffnya baru sehari udah langsung copot

Repurchase this product? No

Cintya Melinda

Cintya Melinda

24 Reviews | See all User's reviews

21 June 2018

2.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Ini aku beli udah lama. Ukurannya pas ya. Super travel friendly. Tapi sayang aku gatau apakah aku yang salah tutup atau gimana tapi pinggiran tutupnya (tempat ulir) itu sedikit demi sedikit mulai patah. Sekarang patahnya hampir 60%. Sayang banget soalnya harganya cukup mahal. Tapi kalo soal ukuran sih pas banget buat aku.

Repurchase this product? Maybe

Angella Frederica

Angella Frederica

93 Reviews | See all User's reviews

2 June 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Awalnya mau beli case untuk bedak ultima II. Casenya bener bener pas buat traveling. Tapi sayang, powder puffnya kurang lembut. Tapi overall aku sih suka sama powder case ini.

Repurchase this product? Yes

SEE MORE