Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Rp 42,500

For application of liquid facial mask. Its bristles were made in a way that it is extremely gentle to your facial skin for ultimate results after facial mask sessions, professional or home use.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.5

17 of 18 reviewers recommend this product

12
1
5
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (18)

Lutfiana Damayanti

106 Reviews | See all User's reviews

4 September 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

suka banget sama brush ini soalnya lembut dan halus, waktu dipake gak nusuk-nusuk kulit dan bikin sakit. brush kuat, gak gampang copot dari gagangnya. gampang buat dicuci. harganya lumayan tapi kualitasnya juga gak kalah

Repurchase this product? Yes

Rae Able

Rae Able

75 Reviews | See all User's reviews

3 September 2018

3.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Aku suka kuasnya halus, enak digenggam, bulu kuasnya lembut & kuat, dicucinya gampang, ga bikin perih dipakai di wajah, biasanya aku pake kuas pas maskeran.

Repurchase this product? Maybe

Rima Melaty

Rima Melaty

46 Reviews | See all User's reviews

19 August 2018

2.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Brush ini, brushnya terlalu panjang untuk mengaplikasikan masker sehingga serasa kurang efektif dan masker lebih banyak menempel di brushnya. Warna brush putih dan terkadang noda bekas masker menempel dan agak susah dihilangkan.

Repurchase this product? No

Nabila ulul azmi ramadhani

6 Reviews | See all User's reviews

15 August 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Mask brush favoritku. Dengan bulu (sintetis) yang sangat lembut memudahkan ku untuk mengaplikasikan masker dengan rata. Brush ini juga lumayan kuat, asal jangan ditarik dengan kuat hehe

Repurchase this product? Yes

Umi Rahayu

Umi Rahayu

140 Reviews | See all User's reviews

15 August 2018

3.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

pakai ini kalo diy masker sendiri atau masker makek yang cair, brushnya super lembut dan ga bikin perih kaya brush lain, cucinya pun gampang gitu jadi enak

Repurchase this product? Maybe

SEE MORE