Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Generally used for blending eyeshadow application.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

Reduced price!

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.4

16 of 17 reviewers recommend this product

Yes
13
No
1
Maybe
3
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (17)

Indika Fbr

30 Reviews | See all User's reviews

16 November 2018

3.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

pegangan/gagangnya agak panjang jadi kurang enak di pakai, kalo lebih pendek sedikit mungkin enak (tapi itu selera ya), untuk bulu nya halus, ga bikin sakit ketika digunakan. worth to buy, apalagi harganya tergolong affordable.

Repurchase this product? Maybe

Mahani syahab

Mahani syahab

22 Reviews | See all User's reviews

15 September 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

gw sukaa sm brushny wlapun gtw cra makenya mntep aja megangnya gmna yah udh murahg gk abal2an lah udh amazieng bgt mnurut gw wallahuaam selebihnya hohohoh :"D mw panjang tpi lgi mager jaa hehe:")

Repurchase this product? Yes

Ariani Rosidi

Ariani Rosidi Putri

56 Reviews | See all User's reviews

15 August 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

pertama suka banget sama warna hitam yang mendominasi. selain itu suka juga sama brushnya yang super lembut dan bisa membaur eyeshadow dengan baik. armando caruso emang selalu jadi brush favorite dengan harga terjangkau

Repurchase this product? Yes

Tya saraswati

Tya saraswati

105 Reviews | See all User's reviews

15 August 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Saya sedikit bermasalah dengan bulu yang ada pada brush tersebut. Tapi saya suka bentuk brush ini kecil gagangnya sehingga mudah di genggam. Bisa dibilang ini recommeded.

Repurchase this product? Yes

JESSICA LIM

JESSICA LIM

6 Reviews | See all User's reviews

14 August 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Aku suka banget sama blending brush ini karena lebarnya pas dan enak di gengam. Apalagi aku sering pake eyeshadow dengan brush ini, jadi lebih enak karena kecil.

Repurchase this product? Yes

SEE MORE