Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Keep your lashes and brows perfect. Use the comb to effortlessly separate each lash before or after applying mascara, and use the brush end to smooth and tame stray brows.

EcoTools® Cosmetic Brushes are made with cruelty-free synthetic bristles, sustainable bamboo handles & recycled aluminum ferrules.

Eco Tools is a leader in eco-concious beauty products, most notably known for its incredibly soft cosmetic brushes. Eco Tools that was made by 100% cruelty-free bamboo handled cosmetic brushes. The product itself was inspired by the nature around and instill the beauty that is nature.

Eco Tools believe by connecting and exchanging ideas about living beautiful is as simple as sharing. Living beautifully is their mantra. Helping women to look beautiful and live is what EcoTools is all about.

 

Reduced price!

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.2

1 of 4 reviewers recommend this product

1
2
1
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (4)

Nabilla Rohadhatul

Nabilla Rohadhatul

11 Reviews | See all User's reviews

10 October 2018

3.5

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Harga terjangkau. Sesuai dengan kegunaannya sebagai sisir alis dan bulu mata, dapat menggantikan spoolie saya. Namun gagangnya ringkih sehingga ketika dibawa cepat patah dan rusak.

Repurchase this product? No

Natassia Journal

11 Reviews | See all User's reviews

4 September 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Bristlenya keras banget jadi harus pelan-pelan dipakainya. Sisirnya bagus buat rapihin alis atau clumpy mascara. So far masih bisa dipakai sih. Next mau coba yang lain aja..

Repurchase this product? Maybe

Vina Aprilia

Vina Aprilia

93 Reviews | See all User's reviews

11 May 2018

3.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Enak sih dipakenya. Sikatnya halus gak bikin sakit. Cuma menurut aku bentuknya agak kegedean dan kepanjangan dikit jadi susah kalo mau nyelip nyelipin di pouch. Sisirnya kalo agak tipis dikit lagi mungkin lebih enak dipakenya.

Repurchase this product? No

Shabrina Fauziah

4 Reviews | See all User's reviews

16 March 2018

5.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Lash & brow groomer yang sangat baik, sikatnya bagus gak bikin alis sakit, sisirnya dapat menyisir gumpalan maskara dengan baik. Affordable juga harganya. Highly recommended!

Repurchase this product? Yes