Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:
Continue shopping
Proceed to checkout

Masuk ke Sociolla dengan Akun SOCO

Lupa password

Belum memiliki akun? Daftar sekarang, yuk!

MEMBUAT AKUN SOCO


Kamu sudah memiliki akun?

ATUR ULANG PASSWORD

Lupa password Anda? Masukkan alamat email.

Especially for application of eyeshadow onto the lid area.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

Reduced price!

PRODUCT REVIEW

User's Average Rating

4.3

9 of 11 reviewers recommend this product

5
2
4
Yes
No
Maybe
WRITE REVIEW

ALL REVIEWS (11)

Irish Puti

Irish Puti

36 Reviews | See all User's reviews

27 September 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Brushnya bagus banget untuk aplikasiin eyeshadow secara rata, biasanya aku pake untuk di kelopak mata. Untuk bersihinnya juga gampang cukup disapu ke tangan atau tisue habis itu bisa pake untuk warna lain. Harganya lumayan murah.

Repurchase this product? Maybe

Ratna Ayu Rengganis

1 Reviews | See all User's reviews

27 September 2018

4.2

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

bahannya juga cukup lembut dengan pegangan yang nyaman, sehingga memudahkan untuk mengaplikasikan eyeshadow ke kelopak mata. terima kasih aramando :*

Repurchase this product? Maybe

Tien Tetty simamora

Tien Tetty simamora

191 Reviews | See all User's reviews

10 September 2018

3.0

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Brush buat kelopak mata transisi bagus deh lebarnya pas.bulunya halus dan lembut cuma kuasnya kepanjangan dikiiit aja jadi agak gimana gitu atur tekanan eyeshadow nya biar pas.

Repurchase this product? No

Mahani syahab

Mahani syahab

22 Reviews | See all User's reviews

5 September 2018

4.8

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

niii gw dmen wrna brush ny kyk hurem bgt wkwk trs enteng rada2 berat gitu yah mantep aja megangnya alus bgt bulunye slmbut sutra wkwk:") ni bgus enak pke nya.. stiap org berbedabeza :")

Repurchase this product? Yes

4.2

    Durability

    Eficiency

    Packaging

    Value for Money

Brushnya halus banget, ukurannya juga pas banget jadi lebih mudah buat ngeblend eyeshadownya. Harganya juga termasuk murah untuk ukuran brush sebagus ini.

Repurchase this product? Yes

SEE MORE