Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:

Pick your favorite Free product sample and earn Beauty Points at checkout

Continue shopping

Masami Shouko

2P Celluose Cleansing Sponge

Rp. 27,920

-20%
Rp. 34,900

It is normal for the sponge to turn hard when placed in a dry area but it will become soft again once dampened. Ideal for deep down cleansing of facial pores.    
Material: Cellulose Sponge

HOW TO USE:

  1. After applying cleansing milk to your face, use the dampen sponge to strip away all the oil and dirt.                                         
  2. Dampen the sponge, apply cleanser or scrub, then gently glide over face in a circular motion for best results.   

Created in 1989, Masami Shouko believes that beauty starts with right tools. Masami aims to provide the best, high quality tools from all around the world. Masami make up brushes consists of high quality natural hair that delivers perfection in make up result. 

Rating & Reviews

Shinta n
28 January 2016

Cuci muka rasanya jadi lebih bersih. Lumayan lembut, ga bikin muka jadi perih.

  • 4 out of 4 people found this review useful.

Indira W
25 January 2016

Kalau lagi bersihin muka tapi malas karena produk buat bersihinnya terasa lengket di tangan. Coba pakai ini aja :)

  • 4 out of 4 people found this review useful.

Neni N
21 May 2016

beli ini pas lagi diskon di sociolla, dan dipakai buat bersihin sisa masker saat dibilas sebelum pake facial wash. sponge nya lembut, bersihin muka jadi nyaman.

  • 2 out of 2 people found this review useful.

Ayu S
9 September 2016

Suka banget sama sponge ini. buat bersihin masker langsung keangkat semua sisa maskernya. jadi gak usah lama lama lagi sekarang kalo bersihin masker

Nur Aini Puspo R
6 August 2016

saya menggunakan spons ini untuk membersihkan muka dari cleanser, bersihin muka setelah cuci muka atau kadang kalo lagi males cuci muka, gosokin dengan gerakan berputar dengan spons ini (dalam keadaan basak) di muka

Enda R
3 August 2016

diwajah lembut, ga kasar. Membersihakn masker jadi lebih mudah

Vidya T
25 May 2016

Saya pakek buat bersihin masker wajah. Sukak sebel kan klo bilas masker pke tangan aja,berasa masi lengket-lengket n ga bersih. Klo pke sponge ini,bilasnya udah cepet,bersih n lembut dikulit ga bikin iritasi ato kasar kok.

Please Login/ Register To Write Your Review

Write a review

2P Celluose Cleansing Sponge

2P Celluose Cleansing Sponge

Write a review

Reduced price!