Successfully added to your shopping Bag

Quantity:
Total:

Pick your favorite Free product sample and earn Beauty Points at checkout

Continue shopping

Armando Caruso

06 Medium Blending Brush

Rp. 39,500

Especially for blending of eyeshadow application. Can be used to blend cream-based cosmetics.

Armando Caruso was founded in 1950s by Dr. Armando Caruso himself. More than 60 years Armado has been producing his first products were silk foulards and scarves with floral, geometric and paisley designs. During those years, nobody used to put logos on scarves but in the early sixties, Armando Caruso has been among the first companies to put logos on his products to mark production and make it recognisable for final customers.

Today, Armando Caruso has also expanded his business into cosmetic bags, beauty cases, makeup brushes and many other beauty care accessories to fulfil women's daily necessities with very high quality and affordable pricings.

Rating & Reviews

Ade n
12 November 2015

kuas yang lembut dipakai,,nyaman untuk ngeblend eyeshadow, juga buat mengaplikasikan eyeshadow ke mata.,hmm si kecil yang multifungsi yaa..

  • 2 out of 2 people found this review useful.

Agustina A
3 November 2015

Kuasnya lembut, ukurannya pas, dan saya sangat puas dengan hasil blendingnya. Harganya pun terjangkau.. Jadi makin suka dandan ;)

  • 2 out of 2 people found this review useful.

Lia n
18 July 2016

Bentuknya kecil,,bulunya halus..
Buat aq pribadi blending brush ini hasilnyanya kurang ngeblend..
Aq lbh sering pakai brush ini untuk aplikasiin eyeshadow pada bagian2 ujung mata,jd lbh detai krn ujung brush ini agak meruncing dibagian ujungnya..

  • 1 out of 1 people found this review useful.

Dayu L
23 May 2016

Brush ini perfect banget untuk blending eyeshadow biar warnanya menyatu dan natural dan bulunya yg lembut buat gak sakit waktu ngeblendnya

  • 1 out of 1 people found this review useful.

Cinantya K
20 August 2016

Suka sekali sama kuasnya..bristle halus dan padat. Pas bgt buat blending eyeshadow...Like it...

Faradiesa a
18 August 2016

Bulunya halus, pegangannya kokoh.. Membantu banget untuk blending apalagi untuk yang pemula seperti saya... Gak salah beli kuas ini...

Anisah p
30 June 2016

Ini adalah eye brush pertamaku.. buat beginner ini bagus kok.. murah lagi.. bulunya halus.. ^_^ buat beginner kayak aku, coba ini deh.. bisa buat pake eyeshadow skalian blending ㅋㅋㅋ

Please Login/ Register To Write Your Review

Write a review

06 Medium Blending Brush

06 Medium Blending Brush

Write a review